Shelase Lazer Tedavisi

Gelişen lazer teknolojileri her alanda olduğu gibi kadın hastalarımız için de çok özel uygulama imkanları sunmaktadır. Bu teknolojilerin en güncel ve eşsiz olanı YoulaserMT/Shelase lazer cihazıdır. Bu cihaz iki farklı tip (CO2 ve Erb:GaAs) lazer enerjisini kombine hale getiren özel bir teknoloji ile üretilmiştir. Bu iki farklı lazer enerjisi kullanımı hastaların ağrı, huzursuzluk, vb. şikayetleri oluşmadan işlemleri yapabilme imkanı sunmaktadır.

Shelase Lazer, barındırdığı lazerlerin teknolojik özellikleri ile kadın hastalarımızın;

• İdrar kaçırma (Stres üriner inkontinans)
  • Vajinal kuruluk
  • Kronik vajinal enfeksiyonlar

gibi şikayetlerinin tedavisinde eşsiz bir tedavi alternatifi olarak yerini almıştır. Bunun yanında;

• Vajinal daraltma
  • Vajinal beyazlatma
  • Vajinal gençleştirme

gibi ilk bakışta hastalık olarak algılanmayan ancak cinsel yaşam üzerinde psikolojik olarak ciddi etki yaratabilen problemlerin tedavisinde de eşsiz bir tedavi imkanı sağlamaktadır.

Shelase lazer, 3 seans olarak planlanmaktadır. Seanslar 4-6 haftada bir tekrar edilmektedir. İşlemler jinekolojik muayene pozisyonunda vajinal yoldan yaklaşık 5 dakikalık bir işlem şeklinde uygulanmaktadır. Hastalar işlem sırasında kesinlikle ağrı, sızı ve huzursuzluk hissetmeden konforlu bir şekilde tedavi olabilirler. İşlemden sonra günlük yaşamı olumsuz etkileyen bir yan etki görülmez ve cinsel yaşama ara vermek gerekmez.

Yaklaşık 5 dakikalık bir işlem süresi ile hem pratik bir işlem olup hem de günlük yaşamı  etkilemeden tedavi imkânı sunmaktadır.

Uygun Fiyatlar
Bekleme Listesi Yok